Till en ängel

En av låtarna som spelades på Lindas begravning var "Till en ängel" med Sonja Aldén


Lindas kista




Mmm

Som en lugn och stilla bris
Tröstande och varm
Som en moders hand på öppna sår
Som en kärlek utan pris
En tanke utan harm
Vill du följa mig vart än jag går
Är du här hos mig nu

Jag lever
Och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar

Åh, jag kan se att det som var
Leder till nåt mer
Åh, jag kan känna hur min rädsla flyr, åhh
Det är du som ger mig svar
Och gråter när jag ler
Vill du stanna här tills dagen gryr
Kan du höra mig nu

Jag lever
Och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar

Aahh, uhh
Aah aah
Är du här hos mig nu
Åhh

Jag lever
Och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg

Åh, jag lever
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har nu varit inne på din blogg och läst.

Min blogg betyder otroligt mycket för mig.

Jag har alltid tyckt om att skriva och jag tycker att det är skönt att få skriva av sig ibland...



Ta hand om dig!

/Hanna

2010-03-03 @ 19:48:49
URL: http://jagheterhanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan!

Jag såg att du kommenterat på min blogg och även skrivit till mig på msn. Jag är ledsen att jag inte har hört av mig, men jag har haft väldigt mycket att göra på senaste tiden. Men att du också ska starta en grupp låter som en väldigt bra idé, vi kan ju prata mer om det någon gång så kan jag berätta lite om hur jag gjorde osv om du vill :)

Ha det så bra som möjligt och kram till dig.

/ sara

2010-03-10 @ 23:42:23
URL: http://lillalillanlillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0